خروج تدريجي نيروهاي دانمارکي از افغانستان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
رئيس جمهوري دانمارک اعلام کرد که اين کشور خروج تدريجي نيروهايش را از افغانستان آغاز مي کند.

به گزارش مهر، «لارس لوکه راسموسن» در پيام سال نو خود ضمن اعلام خبر خروج تدريجي نيروهاي کشورش گفت: دانمارک احتمالاً بر آموزش نيروهاي افغان متمرکز خواهد شد.

راسموسن گفت: اين تغيير از ماموريت جنگي به آموزش تدريجي خواهد بود و تا سال 2014 ادامه پيدا خواهد کرد. در همان حين ما نيز شروع به کاهش تدريجي نيروهاي رزمي خود خواهيم کرد و پس از سال 2014 ماموريت نيروهاي دانمارکي ديگر رزمي نخواهد بود.

رئيس جمهوري دانمارک همچنين عقيده دارد که اين تغيير در ماموريت نيروها آنها را از خطرات احتمالي مصون نگه نخواهد داشت.

اين مقام افزود: تلاش مداوم از سوي نيروهاي بين المللي با کمک نيروهاي دانمارکي ما را به اين باور مي رساند که مي توانيم مسئوليت خود را به نيروهاي افغاني بدهيم.

در حال حاضر دانمارک 750 نيرو در افغانستان دارد که در شمال اين کشور مستقر هستند. از زمان آغاز تهاجم آمريکا به افغانستان در سال 2001 تعداد 40 نفر از سربازان دانمارکي در اين کشور کشته شدند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: